بازدید معاون قرآن وزارت ارشاد از مرکز پشتیبانی سامانه حمد
کد خبر: 4113837
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

بازدید معاون قرآن وزارت ارشاد از مرکز پشتیبانی سامانه حمد

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به استان یزد از مرکز پشتیبانی سامانه ملی حمد در مؤسسه جوادالائمه(ع) یزد بازدید کرد.

بازدید معاون قرآن وزارت ارشاد از مرکز پشتیبانی سامانه حمدبه گزارش ایکنا از یزد، در آستانه سفر حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به استان یزد، علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز، 21 دی‌ماه از مرکز پشتیبانی سامانه ملی حمد بازدید کرد.

مهدی تقوایی، مشاور عالی استاندار یزد که در این بازدید حضور داشت، به تبیین طرح «4 هزار حافظ قرآن کریم به نیت 4 هزار شهید استان» پرداخت و با تشریح اهداف و مراحل اجرایی آن، این طرح را یک ابرپروژه فرهنگی دانست که می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و همچنین حسین دشتی، رئیس گروه قرآن و عترت این اداره کل نیز حضور داشتند و مواردی در زمینه جایگاه و وضعیت قرآنی استان بیان کردند.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان این بازدید از فعالیت‌های مؤسسه مهد قرآن حضرت جوادالائمه(ع) و کتابخانه تخصصی قرآن و عترت بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha