رونمایی از طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ قرآن» در یزد
کد خبر: 4114380
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
با حضور رئیس‌جمهور

رونمایی از طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ قرآن» در یزد

طرح بزرگ بالندگی «چهار هزار حافظ قرآن کریم به پاس آرمان چهار هزار شهید استان یزد» با حضور رئیس‌جمهور در یزد رونمایی شد.

رئیس جمهور از طرح بزرگ بالندگی ۴ هزار حافظ قرآن کریم در استان یزد رونمایی کردبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، امشب، 23 دی ماه در ادامه برنامه‌های روز دوم سفر دولت به استان یزد در جمع حافظان و قاریان قرآن کریم استان حضور یافت.

در این مراسم و با حضور رئیس جمهور از طرح بزرگ بالندگی ۴ هزار حافظ قرآن کریم به پاس آرمان ۴ هزار شهید استان یزد رونمایی شد.

رئیس جمهور همچنین در جمع حافظان و قاریان قرآن کریم در سخنان کوتاهی با اشاره به اهمیت تعلیم قرآن در کلام خدای متعال، اظهار کرد: به تعبیر قرآن انسان دو خلقتی و ترکیبی از جان و جسم است، اما شأنیت انسان در پرتو ارتباط با آیات وحی و تعلیم قرآن شکل می‌گیرد.

رئیسی خطاب به جامعه قرآنی استان یزد گفت: حقیقتاً باید به شما تبریک گفت که زندگی‌تان را قرآنی و ظرف وجودتان را با آیات وحی پر کرده‌اید و علاوه بر حفظ قرآن به مفاهیم آیات الهی و بایدها و نبایدهای آن توجه دارید.

رئیس جمهور در ادامه رهبر معظم انقلاب اسلامی را پرچمدار حمایت و ترویج قرآن در کشور عنوان کرد و افزود: نظام اسلامی برای تعلیم و حفظ قرآن جایگاه ویژه‌ای قایل است و از این‌رو دولت توجه و حمایت از جامعه قرآنی را وظیفه خود و عین عدالت می‌داند.

یادآور می‌شود در این مراسم همچنین یک جلد قرآن نفیس به پاس توجه و حمایت دولت از جامعه قرآنی به رئیس جمهور اهدا شد.

انتهای پیام
captcha