پیروی از علی(ع) جهان را آکنده از کمال و شکوفایی می‌کند
کد خبر: 4119561
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

پیروی از علی(ع) جهان را آکنده از کمال و شکوفایی می‌کند

استانداریزد گفت: پیروی از اندیشه والای امام علی(ع)، می‌تواند در برابر سردمداران کفر و زیاده‌خواهی در دنیا، جهانی عاری از عدالت را به سوی کمال، معنویت و شکوفایی حقیقی رهنمون سازد.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و روز پدر را به شیعیان جهان به ویژه مردم استان یزد، ایثارگران و پدران شهدا تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: 

««پیامبرگرامی اسلام(ص) فرمود: سرلوحه پرونده هر مؤمن (در روز قیامت) دوستی و محبت علی بن ابی‌طالب(ع) است. کنزالعمال، ج ١١، ص ٦١٥» پشتوانه ولایت است که در سایه‌سار تربیت و پرورش وحیانی و نبوی نمونه‌ای چون او نمی‌توان یافت، اسوه و الگوی جاودان در تعبیر حقیقی مردانگی که از مسیر عدالت، تقوی و دینداری به مرتبه آسمانی امامت و شهادت رسید و به مظاهر والای رادمردی در  تاریخ بشریت بدل شد.

 پیروی از اندیشه والای اولین امام شیعیان که عدالتخواهی را سرلوحه همه زندگی خود قرار داده بود، می‌تواند در برابر سردمداران کفر و زیاده‌خواهی در دنیا؛ جهانی عاری از عدالت را به سوی کمال، معنویت و شکوفایی حقیقی رهنمون سازد.

 با تبریک فرارسیدن سیزدهم ماه رجب، سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و روز پدر به شیعیان جهان به ویژه مردم استان یزد و گرامیداشت مقام ایثارگران و پدران شهدا؛ امید است با استعانت از خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی آن حضرت بتوان در مسیر خودسازی، عدالت‌گستری و گره‌گشایی از امور مردم به ویژه محرومان تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تحکیم حکومت عدل الهی گام برداشت.»

انتهای پیام
captcha