تبلیغات دشمن برای دوری نسل جدید از هویت دینی است
کد خبر: 4149663
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶
امام جمعه یزد:

تبلیغات دشمن برای دوری نسل جدید از هویت دینی است

آیت‌الله محمدرضا ناصری با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند با تبلیغات ضددین در فضای مجازی، نسل جدید را از خداوند دور کنند، گفت: با استفاده درست از ابزارهای تبلیغاتی و تولید محتوای جذاب و مناسب، فضای تبلیغاتی دشمن را خنثی کنید و اجازه ندهید که هویت فرزندانمان را با هویت‌های پوشالی شکل دهند.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، یکم تیرماه در دیدار با مدیران تبلیغات اسلامی استان یزد به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان گفت: تبلیغ دین یکی از وظایف مهم هر مؤمن و مسلمانی است، زیرا اصل حکمت و هدف ما مشخص است و باید با توجه به هدف دین اسلام، با روش تبلیغات درست این دین الهی را در دنیا گسترش دهیم. اصل تبلیغ دین آگاه کردن مردم و گسترش و روشن ساختن مبانی دینی و اعتقادی برای مردم است.

امام جمعه یزد اظهار کرد: باید برای تبلیغ دین با اراده و جدیت و برنامه‌ریزی حرکت کرد تا واقعیت و حقیقت دین را در روح و جان انسان‌ها بنشانیم. تبلیغ درست و واقعی دین باعث تغییر روحیه و جذب مردم می‌شود و اثرگذار است؛ بنابراین باید با استفاده از امکانات موجود در راستای تبلیغ دین اقدام کنیم.

ناصری با اشاره به اینکه آگاه‌سازی مردم باید پله پله باشد، مطرح کرد: تبیین و روشنگری برای مردم باید با استفاده از منش، رفتار و اخلاق مناسب و همراه با سند و مدرک صورت گیرد، همانگونه که امام خمینی(ره) در ابتدای حرکت انقلابی خود برای مردم ضرورت انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی را روشنگری کرد.

وی ادامه داد: در طول مسیر تبلیغ دین باید به مشکلات و مسائل موجود در این مسیر واقف بوده و با مدیریت شرایط، سختی‌ها را پشت سر گذاشت؛ همانگونه که امام خمینی(ره) در فرانسه با مدیریت بحران توجه دنیا را به خود و هدف والای خود جلب کرد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند با تبلیغات ضددین در فضای مجازی، نسل جدید را از خداوند دور کنند، تصریح کرد: با استفاده درست از ابزارهای تبلیغاتی و تولید محتوای جذاب و مناسب، فضای تبلیغاتی دشمن را خنثی کنید و اجازه ندهید که هویت فرزندانمان را با هویت‌های پوشالی شکل دهند.

وی گفت: باید مدارس و مساجد برای کمک به نسل جدید پا به میدان بگذارند و با آموزش‌های لازم به این نسل، آگاه‌سازی و روشنگری در مورد فضای مجازی و حیله‌های دشمن را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha