جهاددانشگاهی با بهره‌مندی از نیروهای متعهد و خلاق در دنیا مطرح است
کد خبر: 4160896
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاددانشگاهی با بهره‌مندی از نیروهای متعهد و خلاق در دنیا مطرح است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: جهاددانشگاهی علاوه بر آموزش نیرو به تحقیقات کاربردی نیز می‌پردازد و با استفاده از نیروهای خلاق و مبتکر و فعالیت‌های نوآورانه توانسته در کشور حتی در دنیا خود را مطرح کند.

عزیزالله سیفی، رئیس شورای شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، امروز، 16 مردادماه در حاشیه جلسه فوق‌العاده شورا با موضوع برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد برای سومین سال فعالیت، با اشاره به سالروز تشکیل جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای مهم و مکمل فرهنگی است که با توجه به نیاز فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی شکل گرفت و در ابتدای تشکیل نیز بارها مورد حمایت امام(ره) و بعدها نیز مقام معظم رهبری فعالیت‌های این نهاد را تأیید و تکریم کردند و عملکرد این مجموعه را ستودند.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی دو فعالیت عمده در کشور برعهده دارد که علاوه بر آموزش نیرو در مهمترین وظیفه یعنی تحقیقات کاربردی می‌پردازد و با استفاده از نیروهای خلاق و مبتکر و نوآوری توانسته در کشور حتی در دنیا خود را مطرح کند. فعالیت‌های فرهنگی نیز در این مجموعه انجام می‌شود که در صدر آن می‌توان به فعالیت رسانه‌ای این سازمان و عملکرد خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا اشاره کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار یادآور شهید رشادت‌های شهید صارمی است که مظلومانه در افغانستان به شهادت رسید. 

وی با اشاره به اینکه خبرنگار نقش جدی در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در جامعه دارد، سرعت، دقت و امانت را سه ویژگی مهم یک خبرنگار برشمرد و اضافه کرد: خبرنگاران سمبل تعهد و آگاهی‌بخشی هستند و نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دارند.

یادآور می‌شود در پایان این نشست انتخابات هیئت رئیسه سومین سال شورای اسلامی شهر یزد با حضور اکبری معاون فرماندار یزد، شهردار و اعضای شورا برگزار و عزیزالله سیفی با اکثریت آرا به عنوان رئیس، بی‌بی فاطمه حقیرالسادات به عنوان نائب رئیس، فاطمه زارع و مجید تجملیان به عنوان منشی اول و دوم و محمدعلی اعتباری به عنوان مسئول مالی شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha