مکان‌های برگزاری آزمون معارفی قرآن در یزد اعلام شد
کد خبر: 4163649
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

مکان‌های برگزاری آزمون معارفی قرآن در یزد اعلام شد

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد مکان‌های برگزاری آزمون رشته‌های معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان را اعلام کرد.

محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف استان یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری آزمون رشته‌های معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تاریخ 30 مرداد گفت: 254 نفر در سطح استان در این آزمون شرکت می‌کنند که از این تعداد 71 نفر در رشته معارف نهج‌البلاغه، 43 نفر در رشته معارف صحیفه سجادیه و 140 نفر در رشته معارف قرآن کریم به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی با اعلام مکان‌های برگزاری آزمون معارفی در سطح استان اضافه کرد: این آزمون در محل امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد، بقعه قبر سبز شهرستان تفت، کانون قلم‌چی ابرکوه، دانشگاه علوم قرآنی میبد، سازمان تبلیغات اسلامی مهریز، امامزاده عبدالله(ع)‌بافق، بقعه حوض عباس اردکان و حسینیه شهدا اشکذر برگزار می‌شود. 

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد بیان کرد: متسابقان در شهرستان‌های استان از ساعت 9 الی 10 صبح در این آزمون شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha