زمان آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن در یزد تغییر یافت
کد خبر: 4159652
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

زمان آزمون معارفی مسابقات سراسری قرآن در یزد تغییر یافت

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به تغییر زمان برگزاری آزمون رشته‌های معارفی مسابقات قرآن کریم گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور، 30 مردادماه در یزد برگزار می‌شود.

محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف استان یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به تغییر زمان برگزاری آزمون رشته‌های معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: این آزمون که قرار بود، 12 مردادماه برگزار شود، با توجه به تلاقی با آزمون استخدامی آموزش و پرورش به 30 مردادماه تغییر یافت.

وی با اشاره به رقابت 254 نفر در این آزمون اظهار کرد: از این تعداد 71 نفر در رشته معارف نهج‌البلاغه، 43 نفر در رشته معارف صحیفه سجادیه و 140 نفر در رشته معارف قرآن کریم به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه متسابقان در شهرستان‌های استان از ساعت 9 الی 10 صبح در این آزمون شرکت می‌کنند، بیان کرد: مکان برگزاری این آزمون در شهرستان‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.  

انتهای پیام
captcha