چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در یزد آغاز شد
کد خبر: 4151896
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در یزد آغاز شد

مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم با رقابت شرکت‌کنندگان شهرستان‌های یزد و زارچ در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد آغاز شد.

آغاز چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم با رقابت شرکت‌کنندگان شهرستان‌های یزد و زارچ در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در حاشیه این مسابقات به ایکنا گفت: مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان یزد، عصر روز شنبه، 10 تیرماه با رقابت بانوان شهرستان‌های یزد و زارچ آغاز شد.

وی ادامه داد:  در این دوره از مسابقات که از 10 الی 13 تیرماه برگزار می‌شود، 172 نفر از بانوان ثبت‌نام کننده در شهرستان‌های یزد و زارچ در رشته‌های مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

میرجلیلی افزود: در بخش آقایان نیز 91 نفر از شهرستان‌های مذکور، در روزهای 29 و 30 تیرماه در محل امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد به رقابت با هم خواهند پرداخت.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به ثبت‌نام ۷۳۳ نفر از بانوان و آقایان در رشته‌هایی آوایی و ۷۰۵ نفر در رشته‌های معارفی، از رشد ۱۰ درصدی در ثبت‌نام نسبت به سال گذشته خبر داد.
انتهای پیام
captcha