زمانبندی مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد اعلام شد
کد خبر: 4149984
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

زمانبندی مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد اعلام شد

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد، زمان و مکان‌های برگزاری مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان را اعلام کرد.

محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، زمان و مکان‌های برگزاری مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان را اعلام کرد.

وی با اعلام زمان و مکان‌های برگزاری این مسابقات در بخش آقایان گفت: این مسابقات در شهرستان ابرکوه، 21 تیرماه جاری در محل امامزاده احمد(ع)، شهرستان‌های میبد و اردکان روز 31 تیرماه در بقعه حوض عباس و در شهرستان‌های بافق و بهاباد، 27 تیرماه در امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود.

میرجلیلی ادامه داد: همچنین بقعه قبر سبز در روز 28 تیر میزبان متسابقان از شهرستان‌های  تفت، مهریز و اشکذر خواهد بود.این مرحله از مسابقات در شهرستان‌های یزد و زارچ 29 و 30 تیرماه در امامزاده نصرالله(ع) یزد برگزار خواهد شد.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اعلام زمان و مکان‌های مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان نیز گفت: این مرحله از مسابقات در ابرکوه 26 تیرماه در امامزاده احمد(ع)، در اشکذر 25 تیرماه در حسینیه فیروزآباد، در اردکان 14 تیرماه در محل بقعه حوض عباس و در بافق و بهاد 17 تیرماه در امامزاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مرحله شهرستانی این مسابقات در تفت، 20 تیرماه در بقعه قبر سبز، در مهریز و خاتم 18 تیرماه در امامزاده سید غیاث الدین(ع)، در میبد 22 و 23 تیرماه در امامزاده خدیجه خاتون این شهرستان برگزار می‌شود. همچنین شرکت‌کنندگان این مسابقات در شهرستان‌های یزد و زارچ از 10 الی 13 تیرماه در امامزاده سید جعفر محمد(ع)‌به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به ثبت‌نام ۷۳۳ نفر از بانوان و آقایان در رشته‌هایی آوایی و 705 نفر در رشته‌های معارفی، از رشد 10 درصدی در ثبت‌نام نسبت به سال گذشته خبر داد.
انتهای پیام
captcha