بازدید مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد از ایکنا + عکس
کد خبر: 4169719
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

بازدید مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد از ایکنا + عکس

حجت‌الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان و حجت‌الاسلام مجید کرمی معاون فرهنگی و اجتماعی این نهاد از خبرگزاری ایکنا شعبه یزد بازدید به عمل آورد.

بازدید مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد از ایکنابه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان و حجت‌الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی این نهاد از خبرگزاری ایکنا شعبه یزد بازدید به عمل آورد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در این بازدید در پاسخ به سؤال ایکنا در زمینه برنامه‌های در دستور کار این نهاد گفت: برنامه‌ریزی مدون و بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان انجام شده و بر طبق آن اقدام خواهد شد. البته هر چه فراتر از دستورالعمل ابلاغی اجرایی شود، از امتیازات محسوب می‌شود اما خارج از قانون و نیت واقف نخواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه‌ها با توجه به اهمیت دانش‌بنیان‌ها پیگیری خواهد شد و همکاری با مراکز و شرکت‌های دانش بنیان در جهت پیشرفت موقوفات و بهینه‌سازی آن و آنچه موقوفات می‌تواند در حوزه دانش بنیان کمک کند، انجام می‌شود و همچنین در صورت ارائه درخواست این مراکز و مشارکت در حوزه سرمایه‌گذاری آمادگی لازم را داریم.

صادقی افزود: بخش خصوصی نیز بویژه در زمینه احیا و بهره‌وری بهینه از موقوفات و ساخت و ساز در زمینه موقوفات آمادگی لازم برای همکاری وجود دارد. خوشبختانه وقف خدمات بسیار شایانی دارد اما اطلاع رسانی لازم انجام نشده و این موضوع مورد غفلت قرار گرفته و لذا سعی می‌شود در این زمینه هر چه بهتر و بیشتر فعالیت داشته و این خلأ جبران شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه هفته وقف در سال جاری از 27 ماه صفر به 16 ربیع الاول تغییر یافت، از اجرای ویژه برنامه‌هایی در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام
captcha