نقش ارزنده وقف در رفع مشکلات به مردم شناسانده شود
کد خبر: 4172861
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

نقش ارزنده وقف در رفع مشکلات به مردم شناسانده شود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت دهه وقف پیامی صادر کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت هفته وقف پیامی صادر کرد.

وی در این پیام آورده است:

«وقف به عنوان یکی از زیباترین جلوه‌های کمک به خلق و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه بر خواسته از روح کمال‌گرا و روحیه نوع‌دوستی و خیرخواهی انسان‌هایی است که در مسیر آرامش دنیوی و اُخروی خود، بهترین راه یعنی احسان ماندگار را انتخاب کرده و پیشتاز عرصه روشن و پر امید خدمت به بشریت شده‌اند و این احسان ماندگار فرصتی را فراهم می‌آورد که همه در راستای یک هدف مشترک که اهتزاز بیشتر پرچم اسلام در دنیا و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گام برداشته و روز به روز بر افتخارات ایران اسلامی افزوده شود.

وقف ابعاد گسترده‌ای دارد و می‌تواند نقش مهمی در رونق هر چه بیشتر فعالیت‌های دینی، فرهنگی، اجتماعی و  اقتصادی در جامعه ایفا کند. باید فواید مستعد وقف و نقش ارزنده آن در رفع بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات جامعه بیش از پیش به مردم شناسانده شود تا منجر به توسعه فرهنگ وقف و توجه واقفان خیراندیش به این سنت حسنه شود.

در این مجال ضمن گرامیداشت دهه وقف، تلاش و همت تمامی دست اندرکاران این حوزه دراستان یزد را گرامی داشته و تداوم توفیقات آنها را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha