دیدار معاون رئیس‌جمهور با امام جمعه یزد + عکس
کد خبر: 4176527
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

دیدار معاون رئیس‌جمهور با امام جمعه یزد + عکس

داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که به استان یزد سفر کرده، با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کرد.

دیدار معاون رئیس‌جمهور با امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، امروز، 27 مهرماه در دیدار با آیت‌الله ناصری، امام جمعه یزد با بیان اینکه در سازمان برنامه‌ و بودجه تلاش است تا استان‌ها بتوانند مسیر رشد و بالندگی را با قدرت طی کنند، گفت: در دولت سیزدهم بیش از هرچیز خدمت به مردم و مناطق محروم اهمیت دارد و در این دولت تلاش شده تا گام‌های ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در مناطق محروم برداشته شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: برای رسیدن به رشد هشت درصدی که از عناوین مطرح شده توسط مقام معظم رهبری است، باید از تمام توان کشور و ظرفیت‌های موجود مانند بسیج، بخش‌های خصوصی و دولتی و سایر بخش‌ها کمک گرفت و همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های این رشد را فراهم کنیم. منابع و امکانات هم از نظر زیرساختی و هم انسانی فراهم است و تنها باید با بهره‌گیری صحیح از این منابع و ظرفیت‌ها و ایجاد ارتباط بین آن‌ها به بهر‌ه‌وری و رشد برسیم.

منظور با اشاره به اینکه استان یزد جزو 6 استان صنعتی کشور است، عنوان کرد: استان یزد در تولیدات کشاورزی جزو دو استان برتر و در زمینه منابع جزو سه استان برتر کشور است که این امر، نشان می‌دهد این استان توانایی و ظرفیت‌های لازم را داراست و تنها باید به درستی از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

معاون رئیس‌جمهور افزود: در زمینه مسئله آب استان یزد تمام ظرفیت‌ها و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا استان یزد بتواند در راستای اتمام پروژه‌ها و طرح‌های حوزه آب به مشکل نخورد.

وی با اشاره به اهمیت محورهای مواصلاتی در استان یزد اظهار کرد: در استان یزد چندین راه مواصلاتی مهم در دست اقدام است که یکی از آن‌ها شریان مهم یزد تا طبس است که تلاش داریم تسهیلات لازم را فراهم کنیم تا این کار با سرعت بیشتر به اتمام برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره اهمیت تکمیل پروژه‌های حوزه‌های سلامت در استان یزد، گفت: تکمیل بیمارستان‌ها در استان یزد برای ما بسیار مهم است، بنابراین از محل یک درصد مالیات ارزش افزوده بحث تکمیل بیمارستان‌ها در کشور مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه استان یزد ظرفیت بزرگی در راستای تبدیل شدن به قطب سلامت کشور را دارد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا طرح‌های ناتمام حوزه‌ سلامت در استان یزد به پایان برسد تا گام بزرگی در راستای حمایت از استان یزد برای تبدیل شدن به قطب سلامت کشور برداریم.

مهران فاطمی، استاندار یزد نیز در این دیدار با اشاره به برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: افتتاح چندین پروژه عمرانی در حوزه‌های سلامت، آب به عنوان مهم‌ترین مسئله استان، مدارس خیرساز و در نهایت حضور در شورای برنامه‌ریزی استان از برنامه‌های مهم سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه به یزد است. در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تلاش می‌شود تا مسائل، مشکلات و دغدغه‌های مهم استان بیان شود تا به فضل الهی و حمایت دولت سیزدهم نیز این مسائل هم حل شود.

یادآور می‌شود، نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی نیز در پایان این دیدار به بیان مسائل و مشکلات استان پرداختند.

انتهای پیام
captcha