وعده الهی در پیروزی فلسطین محقق می‌شود
کد خبر: 4182395
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
امام جمعه بخش مرکزی یزد:

وعده الهی در پیروزی فلسطین محقق می‌شود

آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی گفت: جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی، جنگ حق و باطل است و جنگ یک گروه و دولت نیست؛ طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، فلسطین در نهایت پیروز است زیرا خداوند وعده داده مظلوم همیشه پیروز بوده و وعده خداوند محقق می‌شود.

سیدمحمد کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد، امروز، 26 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: اولیای الهی همواره در برابر سختی‌ها مقاوم بودند، اما در بخشی از تاریخ این مقاومت بیان نشد؛ امروزه نیز بخشی از جامعه نسبت به سختی‌ها مقاوم نیستند و برای پاسخ به این مورد باید به قرآن رجوع کرد.

وی ادامه داد: بنابر آیات قرآن افرادی که در برابر سختی‌ها مقاوم هستند به این مورد امید دارند که از جانب خداوند دیده می‌شوند، در برابر سختی‌ها به او پاداش داده خواهد شد و در نهایت سختی‌ها عاملی برای رشد او خواهد شد.

مدرسی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج نیز گفت: بسیج یک سرمایه‌ای عظیم با ابعاد گوناگون است و در عرصه‌های مختلف چون امنیت، بصیرت‌افزایی، تولید علم، سازندگی، محرومیت‌زدایی و... کارآمد بوده و بزرگترین یادگار امام خمینی(ره) است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به مظلومیت مردم غزه و مواضع اصولی و قاطع مسئولان کشور در داخل و خارج به این موضوع بیان کرد: این جنگ، جنگ حق و باطل است و جنگ یک گروه و دولت نیست؛ بنابر بیانات مقام معظم رهبری، فلسطین در نهایت پیروز است زیرا طبق وعده خداوند مظلوم همیشه پیروز خواهد بود. اگر آمریکا توانست با بمباران‌های وحشیانه خود مردم عراق را تسلیم کند، امروز هم ولد نامشروعش نیز می‌تواند این کار را انجام دهد. اگر آمریکا توانست افغانستان را از پای درآورد، امروز نیز رژیم صهیونیستی ملت فلسطین را از پای خواهد انداخت؛ وعده خداوند همواره محقق خواهد شد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات بیان کرد: تمامی افراد باید مطیع قانون و قانون‌پذیر باشند؛ هیئت‌های اجرایی و نظارت باید با دقت بسیار زیاد به وظایف خود عمل کنند تا انتخاباتی پرشور و حداکثری را شاهد باشیم. حضور در انتخابات به معنای امنیت، استقلال، پیروزی اسلام، سرفرازی ملت و دولت و کشور جمهوری اسلامی است و در این زمینه نباید تک‌بعدی به موضوع نگریست و نگرانی‌های خود را با عدم حضور در انتخابات بیان کنیم، زیرا حضور در انتخابات یک حق و تکلیف است که باید انجام شود.

مدرسی با اشاره به اینکه در بحث مسکن‌های دولتی فرآیند واگذاری در برخی از قسمت‌ها طولانی شده است، گفت: ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان در راستای اجرایی کردن پروژه مسکن‌های دولتی باید به این مورد اشاره کنم که ناهماهنگی بین برخی از ادارت باعث طولانی‌ شدن فرآیند واگذاری مسکن شده است و ضروری است تا ادارات در راستای تسریع فرآیند واگذاری با هماهنگی بیشتر نسبت به مردم تعامل داشته باشند.

انتهای پیام
captcha