اختصاص 135 جایگاه برای نصب تبلیغات انتخابات در یزد
کد خبر: 4202974
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

اختصاص 135 جایگاه برای نصب تبلیغات انتخابات در یزد

شهردار یزد با اشاره به اختصاص 135 جایگاه برای نصب تبلیغات انتخابات در یزد گفت: بلافاصله بعد از پایان رأی‌گیری نسبت به پاکسازی  شهر از پوسترها  اقدام می‌شود.

ابوالقاسم محی الدینی، شهردار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد، عصر امروز جمعه، 11 اسفندماه در جمع خبرنگاران مستقر در اتاق خبر ستاد انتخابات استانداری یزد گفت: حضور اقشار مختلف در انتخابات امروز نشان داد که علی‌رغم بدگویی و توطئه دشمنان اما تیرهای دشمنان به سنگ خورد و همانگونه که در ۲۲ بهمن امسال هم برنامه‌ریزی کرده بودند و ناکام ماندند، این اتفاق در انتخابات امروز هم خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه شاید مشکلات در کشور وجود داشته باشد اما نباید اقدامات خوب را نادیده گرفت گفت: وقتی ایران قوی داشته باشیم می‌توانیم بر همه مشکلات هم غلبه کنیم. با حضور مردم در صحنه‌ها قطعاً دشمنان هم حساب کار دستشان می‌آید و  ان‌شاءالله با همراهی مردم مشکلات حل می‌شود و آن چیزی که در شأن مردم است، انجام شود.

محی‌الدینی اظهار کرد: در این هفته شهرداری یزد هفته پر کاری را پشت سر گذاشت و بارندگی خوبی که در ۲۴ ساعت ۳۰ میلی متر  بارش داشت را در یزد داشتیم و بعد از آن نیز بارش برف بود و خداوند درهای رحمتش را به روی مردمان این دیار باز کرد و مجموعه شهرداری نیز به صورت شبانه‌روز به مردم خدمت‌رسانی کرد.

شهردار یزد با اشاره به اختصاص 135 جایگاه برای نصب تبلیغات انتخابات در یزد بیان کرد: بلافاصله بعد از پایان رأی‌گیری نسبت به پاکسازی شهر از پوسترها  اقدام می‌شود.

انتهای پیام
captcha