استقبال پرشور یزدی‌ها از دهمین نمایشگاه قرآن و عترت
کد خبر: 4204669
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

استقبال پرشور یزدی‌ها از دهمین نمایشگاه قرآن و عترت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برپایی دهمین نمایشگاه قرآن و عترت در آستانه ماه مبارک رمضان، از استقبال پرشور مردم دارالعباده و دارالعلم استان از این نمایشگاه خبر داد.

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزداحسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان که در تالار مرکزی یزد برپا شده، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: در این نمایشگاه تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و مؤسساتی که در سراسر کشور در حوزه قرآن و عترت دارای محصول هستند، برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آمد.

وی با اشاره به حضور این شرکت‌ها از استان‌های قم، مشهد، تهران و شیراز اضافه کرد: در کنار آن مؤسسات قرآنی استان نیز برای معرفی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده حضور و محصولات خود را در معرض دید قرار داده‌اند. همچنین غرفه‌ای ویژه برای معرفی طرح بالندگی چهار هزار شهید چهار هزار حافظ قرآن کریم و طرح بزرگ جلسات خانگی قرآن کریم ایجاد شده تا به‌صورت ویژه به معرفی این طرح‌ها بپردازند.

عابدی با اشاره به اینکه خوشبختانه نمایشگاه با استقبال خوب مردم همراه بوده است بیان کرد: برنامه‌های جانبی از جمله محفل بزرگ قرآنی که با تلاوت قاریان بین‌المللی همراه بود، با استقبال خوب اقشار مختلف مردم و بویژه جامعه قرآنی همراه شد. همچنین محفل شاد ویژه کودکان و نوجوانان که در دوشب اجرا شد، نیز مورد استقبال قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه نمایشگاه از ساعت 16 الی 22 تا 21 اسفندماه برای بازدید مردم دایر است گفت: از مردم استان دعوت می‌کنم از این فضایی که در آستانه ماه مبارک رمضان مهیا شده، استفاده کنند. 

انتهای پیام
captcha