«ما می‌توانیم» شاخص مهم زندگی شهید سلیمانی بود
کد خبر: 3873726
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

«ما می‌توانیم» شاخص مهم زندگی شهید سلیمانی بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس قوه قضاییه گفت: شهید سلیمانی شاخص مهم شعار «ما می‌توانیم» بود و توانست با توکل بر خدا و تکیه بر نیروی جوان، داعش را که جریانی دست ساخته آمریکا و انگلیس بود، نابود کند.

«ما می‌توانیم» شاخص مهم زندگی شهید سلیمانی بودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام والسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه 3 بهمن ماه در جمع خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم یزد اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری شهید سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب پیش روی همه ما است و باید به او و شاخصه‌های این مکتب نگاه کنیم .

وی شناخت نعمت‌های خداوند و شکرگذاری از آن‌ها را از جمله شاخصه‌های این شهید والا مقام دانست و افزود: محوری ترین ویژگی شهید سلیمانی اخلاص و ایمان به خدا بود و هیچ قدرتی به غیر از خدا را قدرت نمی‌دانست.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی قدرت لایزال خداوندی را به ما یادآوری می‌کند گفت: این شهید والامقام معتقد بود با نیروی جوان و انقلابی می‌توان دشمنان را ریشه‌کن کرد.

وی اتکا به خدا و اعتماد به نفس را دو عنصر پیشرفت و عاقبت بخیری انسان‌های مومن عنوان کرد و افزود: شهید سلیمانی شاخص مهم شعار «ما می توانیم» بود و توانست با توکل بر خدا و تکیه بر نیروی جوان، داعش را که جریانی دست ساخته آمریکا و انگلیس بود، نابود کند.

رئیسی ادامه داد: سردار سلیمانی علاوه بر اینکه در جبهه حضور داشت در داخل کشور نیز قوت قلبی برای خانواده شهدای مدافع حرم بود. خانواده شهدا به ایشان به عنوان یک ملجأ و پناه نگاه می کردند. وقتی او را می دیدند و با او حشر و نشر می کردند اعتماد به نفس و آرامش پیدا می کردند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه استان یزد به داشتن مردمی سخت کوش، با قناعت و کارآفرین معروف بوده است و زمینه‌های بسیاری برای کار و تلاش دارد و با این نگاه به فرهنگ شهید سلیمانی و سلیمانی‌ها و شهدای مدافع حرم در عرصه‌های اقتصادی باید کاری کرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است، گفت: با تکیه بر توان جوانان، سرمایه‌های داخلی و دور زدن تحریم‌ها می‌توان بسیاری از مشکلات داخلی را حل کرد، بطوری که هیچ تحریمی بر اقتصاد کشور تاثیر گذار نباشد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه مقابله با فساد امر راهبردی است که در درون و ذات انقلاب ما قرار داده شده بیان کرد: این مبارزه خستگی ناپذیر را با مفسدان تا حصول نتیجه ادامه خواهیم داد و همچنین در کنار دستگیری و معرفی مفسدان، گزارش میزان بازگشت پول‌های به تاراج رفته به بیت المال را نیز ارائه خواهیم داد.

وی عنوان کرد: اراده جدی ما به لطف پروردگار و به لطف مردم، اراده دستگاه قضا این است که مال حرام را از حلقوم حرام خواران بیرون بکشیم.

انتهای پیام
captcha