یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3981262
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از جشنواره‌های کتابخوانی رضوی، از برگزاری یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» در این استان خبر داد.

یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، امروز، 9 تیر در نخستین نشست کمیته استانی یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که به منظور تبیین اهداف و برنامه‌های این دوره از جشنواره، برگزار شد، با بیان اینکه مشارکت مردم استان یزد در دوره‌های پیشین جشنواره چشمگیر بوده است اظهار کرد: امیدواریم یازدهمین دوره جشنواره نیز که به دلیل شیوع ویروس کرونا همچون سال قبل به صورت مجازی و از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد به آدرس www.samakpl.ir برگزار می‌شود، مورد اقبال مردم استان قرار گیرد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره 6 عنوان کتاب ویژه رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال معرفی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت فردی و خانوادگی در جشنواره شرکت کنند.

دوست‌فاطمی‌ها بیان کرد: روند اجرایی یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی که با محوریت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود، از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شده و تا اول آبان‌ماه 1400 ادامه دارد.

یادآور می‌شود برگزاری نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان به منظور تشریح روند برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، نشست خبری دبیر استانی جشنواره کتابخوانی رضوی با اصحاب رسانه و برگزاری جلسات هماهنگی با مدیران دستگاه‌های مشارکت کننده در این دوره از جشنواره، از مهم‌‌ترین مصوبات نخستین نشست کمیته استانی یازدهمین جشنواره کتباخوانی رضوی در استان یزد بود.

انتهای پیام
captcha