تبیین مهدویت در جشنواره کتابخوانی رضوی قابل تقدیر است
کد خبر: 4050898
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

تبیین مهدویت در جشنواره کتابخوانی رضوی قابل تقدیر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی باعث فرهنگسازی و رشد فرهنگ مطالعه می‌شود، پرداختن به مسئله مهدویت در جشنواره اخیر را قابل تقدیر دانست.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، امروز، 30 فروردین ماه در آیین اختتامیه و تجلیل از برترین‌های یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها ترویج فرهنگ اهل بیت است که بویژه در زمینه جوانان و نوجوانان و با رجوع و معرفی کتاب‌های فاخر اقدام شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اقداماتی که توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی یزد انجام شد، استقبال بسیار خوبی از طرف مردم استان انجام شده و در جشنواره اخیر با رویکردی جدید به مبحث مهدویت پرداخته شد که قابل تقدیر است.

عزیزی گفت: همچنین به همه سنین به ویژه کودک و نوجوان توجه شده و آینده ای پرنشاط و پربار در گروه ترویج کتابخوانی است و یکی از بهترین این شیوه‌ها نیز برگزاری جشنواره‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: هر چند استان یزد دارای سرانه مطالعه بیشتری نسبت به سایر نقاط کشور است اما این کافی نیست و باید در این حوزه فعالیت بیشتری صورت گیرد و با برگزاری این گونه جشنواره‌ها سرانه مطالعه در جامعه افزایش می‌یابد.

عزیزی اظهار کرد: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی باعث فرهنگسازی و رشد فرهنگ مطالعه خواهد شد و امیدواریم با این گونه اقدامات به ویژه در نسل جوان شاهد افزایش سرانه مطالعه باشیم.

حجت‌الاسلام مظفر سالاری، نویسنده ممتاز استان یزد نیز در این مراسم گفت: افرادی که در وادی کتاب گام بر می‌دارند و بویژه افرادی که در جشنواره‌های مربتط با امام رضا(ع) فعالیت دارند، با عنایت ایشان بوده و بدون عنایت امام هشتم امکانپذیر نبوده و حضور در این گونه برنامه‌ها باعث می‌شود، انسان زلال شده و باعث خیر و برکت در فعالیت‌ها و اقدامات آن شخص خواهد بود.

انتهای پیام
captcha