یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» در مهریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3997298
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» در مهریز برگزار می‌شود

در نشست توجیهی یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور جمعی از بانوان خادمیار و فعال شهرستان مهریز بر مشارکت حداکثری در این جشنواره تأکید شد.

یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» در مهریز برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، جلسه توجیهی طرح‌های خانواده در بنیاد برکت و جشنواره کتابخوانی رضوی، امروز، 22 شهریورماه با حضور جمعی از بانوان خادمیار و فعال شهرستان مهریز در کانون خدمت رضوی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست بر برگزاری باشکوه و مشارکت حداکثری و همچنین اطلاع‌رسانی مناسب در زمینه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و پویش جشن‌های تشرف خانگی دختران 9 ساله از سوی مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت آستان قدس رضوی تأکید شد.

یادآور می‌شود یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال و با معرفی 6 عنوان کتاب همزمان با کشور در شهرستان مهریز برگزار خواهد شد، بر این اساس رده سنی کودک شامل 4 تا 12 سال، کتاب‌های «زندگی امام رضا(ع)» اثر سیدمهدی مهاجرانی و «مجموعه چهارده معصوم: امام زمان(ع)» اثر زهرا عبدی معرفی شده و کودکان علاقه‌مند می‌توانند در دو رشته نقاشی و پویش کتابخوان به ازای هر دو کتاب، شرکت کنند.

در رده سنی نوجوان شامل 13 تا 17 سال کتاب‌های «برای ضامن آهو، پنجاه و پنج پرسش و پاسخ درباره امام رضا(ع) و زیارت ایشان» اثر غلامرضا حیدری ابهری و «ده قصه از امام زمان(عج)» اثر فریبا کلهر منابع یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی خواهد بود و نوجوانان می‌توانند در 6 رشته نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، پویش برای امام زمانم و قصه گویی به ازای هر دو کتاب شرکت کنند.

همچنین «چشمه‌های بهشت: گزیده عیون اخبار الرضا(ع)» اثر محمدهادی زاهدی و «پرسش و پاسخ‌های دانشجویی: مهدویت (دوران ظهور)» اثر رحیم کارگر منابع یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رده سنی جوان و بزرگسال خواهد بود و این گروه سنی می‌توانند در 6 رشته پویش کتابخوان، تولید آثار هنری، قصه‌گویی، چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، داستان کوتاه اعم از داستانک، دل‌نوشته و متن ادبی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha