مشارکت 25 هزار یزدی در یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی»
کد خبر: 4050861
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

مشارکت 25 هزار یزدی در یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی»

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد از مشارکت 25 هزار نفر از این استان در یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» خبر داد.

رقیه دوست فاطمیها، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، رقیه دوست‌فاطمی‌ها، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد، امروز، 30 فروردین ماه در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» در استان اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی آشنایی بیشتر اقشار مختلف بویژه کودکان و نوجوانان با سیره ائمه اطهار و امام رضا و در قالب کتاب است، همچنین در این جشنواره کتاب‌هایی بارویکردهای مهدویت نیز معرفی شد.

دوست‌فاطمی‌ها افزود: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان یزد از خردادماه سال گذشته آغاز شد و بیش از 25 هزار نفر در استان یزد و در این جشنواره شرکت کردند که امروز و به صورت همزمان تعداد 593 نفر از برترین‌های این جشنواره در شهرستان‌ها تجلیل می‌شوند.

وی ادامه داد: از این تعداد 24 نفر در نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد برگزیده شدند که در مراسم امروز و با حضور مسئولان معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: حضور و مشارکت در برنامه‌های مرتبط با امام رضا(ع) عنایتی است که باید افراد طلبیده شوند و هر کس به دمی یا درمی یا قلمی یا قدمی در جشنواره‌های مرتبط با این امام همام فعالیت کند، چون طلبیده شده می‌تواند مشارکت داشته باشد.

وی با تقدیر از مشارکت کنندگان و خادمان جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: ان شاءالله برگزاری این گونه جشنواره‌ها باعث نزدیکی دل‌ها و همچنین مهربانی بیشتر در جامعه باشد و فرهنگ این امام رئوف در همه کارها نهادینه شود.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم و با حضور علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، احساسن عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ... از 24 نفر از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان یزد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha