جشنواره رضوی مطالعه در میان خانواده‌ها را ترویج می‌دهد
کد خبر: 3997142
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

جشنواره رضوی مطالعه در میان خانواده‌ها را ترویج می‌دهد

امام جمعه اردکان در پیامی مردم این شهر را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

جشنواره رضوی مطالعه بین خانواده‌ها را ترویج می‌دهدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان طی پیامی مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

وی در این پیام آورده است: «ارزش انسان‌ها به اندازه معرفت و شناخت آنها است و کتابخوانی و مطالعه عامل مهمی بر ارتقای سطح معرفت و شناخت است. در زمانه‌ای که ما زندگی می‌کنیم با سیلی از اطلاعات گوناگون در فضای مجازی مواجه هستیم و هجمه‌های بسیاری به فرهنگ و اعتقادات و باورهای دینی ما می‌شود، به همین دلیل اگر در این شرایط اهل مطالعه و کسب اطلاعات صحیح نباشیم، از مسیر هدایت باز می‌مانیم. پس همه باید در ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه تلاش و کوشش کنیم. 

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با موضوع سیره امام رضا(ع)، ولی نعمت همه ما ایرانیان و همچنین آشنایی با حجت خدا حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) اختصاص دارد. چه خوب است همه خانواده‌ها در هر شرایطی و در هر سنی از کودکان خانواده تا نوجوانان و بزرگسالان در این جشنواره شرکت کنند و فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را ترویج کنند.

آشنایی با سیره اهل بیت و آشنایی با مقام و جایگاه ائمه اطهار(ع)، عامل قرب به آنها و قرب به خداوند متعال است و با این معرفت می‌توان از بسیاری شبهات و هجمه‌هایی که به دین و اعتقادات ما وارد می‌شود، جلوگیری کرد.»

 یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی از ابتدای خردادماه سال جاری آغاز شده و تا ابتدای آبان‌ماه ادامه دارد. این دوره از جشنواره به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha