جامعه قرآنی یزد با استاندار دیدار می‌کنند
کد خبر: 4039787
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

جامعه قرآنی یزد با استاندار دیدار می‌کنند

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به دیدار جامعه قرآنی با مهران فاطمی، استاندار یزد گفت: این دیدار در نشست شورای فرهنگ عمومی و با حضور اعضا برگزار می‌شود.

محمد شایق، اتحادیه قرآنی یزدمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به دیدار جامعه قرآنی با مهران فاطمی، استاندار یزد اظهار کرد: این دیدار در نشست شورای فرهنگ عمومی و با حضور اعضا برگزار می‌شود.

وی قرائت قرآن کریم توسط مهدی شایق، قاری بین‌المللی، گزارش حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان مدیرعامل اتحادیه قرآنی، سخنرانی 6 نفر از نمایندگان جامعه قرآنی، تلاوت امیرحسین انواری قاری ممتاز استان یزد، سخنرانی هیئت رئیسه شورا و مهران فاطمی استاندار یزد را از جمله برنامه‌های این نشست برشمرد.

شایق با اشاره به برگزاری دوازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» بیان کرد: این همایش که قرار بود امسال روز جمعه، ۱۵ بهمن‌ماه در ایام الله دهه فجر در محل مسجد ملااسماعیل به صورت حضوری برگزار شود، به دلیل شرایط حاد کرونایی لغو شد و لذا این همایش با حضور مدیران مؤسسات قرآنی استان، قاریان و حافظان، استاندار یزد و اعضای شورای فرهنگ عمومی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد یادآور شد: این همایش امروز، از ساعت ۱۲:۳۰ با حضور مهران فاطمی، استاندار یزد و اعضای شورای فرهنگ عمومی در محل سالن منتظر قائم استانداری یزد برگزار خواهد شد و از جامعه قرآنی برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha