انسان با نماز از رحمت واسعه الهی بهره‌مند می‌شود
کد خبر: 4041921
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

انسان با نماز از رحمت واسعه الهی بهره‌مند می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه انسان‌ قطره ای است که اگر به دریای رحمت الهی نرسد، فانی می‌شود، نماز را تنها راه بهره‌مندی از رحمت واسعه الهی دانست.

انسان با نماز از رحمت واسعه الهی بهره‌مند می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز، 19 اسفندماه در هفتمین اجلاس استانی نماز در حسینیه سفید اشکذر اظهار کرد: دوران کرونا شرایط را تغییر داد و باعث دور شدن جوانان از مساجد و روضه‌ها شد و در این ایام خلأیی به وجود آمد که بین جوانان و نماز فاصله انداخت.

وی ادامه داد: والدین و معلمان باید نسبت به نماز فرزندان و دانش آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا که اگر نماز کمرنگ شود، روحیه خدایی و ارتباط با خدا کمرنگ شده و از دریای رحمت الهی دور می‌شویم.

ناصری افزود: بنده ای که سیر الی الله دارد و هدف زندگی را در رسیدن به خدا قرار داده، از طریق نماز با پروردگار ارتباط برقرار  می‌کند و تنها در نماز است که انسان با ذکر می‌تواند با خدا صحبت کند.

امام جمعه یزد گفت: انسان‌ قطره ای است که اگر به دریای رحمت الهی نرسد، فانی می‌شود و در این دوران هجمه‌های فرهنگی وجود دارد که اگر با خدا نباشیم و ارتباط برقرار نکنیم ارزشی برای انسان نیست و دچار خسران می‌شود.

امام جمعه یزد تصریح کرد: مسئولان، مدیران، ائمه جمعه و جماعات، معلمان و همگان در برابر یکدیگر و جامعه مسئول هستیم و این دستور خدا است که خود و اهلتان را از آتش جهنم نجات دهید و یکی از راه های نجات مردم از دوزخ، نماز است.

وی با بیان اینکه حکومت ما یک حکومت الهی است گفت: در این نظام حاکمیت با خدا بوده و مسیر به سمت خدا است و باید خدا را شاکر باشیم که حکومتی داریم که در آن بندگی خدا را می کنیم.

انتهای پیام
captcha