چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4056906
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در یزد برگزار می‌شود

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، از جامعه قرآنی خواست تا در روزهای آغازین نسبت به ثبت‌نام از طریق سایت اقدام کنند.

چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: این دوره از مسابقات در سه بخش انفرادی، گروهی و معارفی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش انفرادی شامل رشته‌های حفظ اعم از 5، 10، 20 جزء و کل، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی، بخش گروهی شامل مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم و بخش معارفی شامل تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه است .

میرجلیلی افزود: این مسابقات در دو گروه آقایان و بانوان بالای 18 سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا 25 خردادماه امسال برای ثبت‌نام فرصت دارند تا با مراجعه به سایت www.quraniran.ir  اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه شرط حضور در مسابقات ثبت‌نام از طریق سایت است، گفت: از جامعه قرآنی استان درخواست می‌شود در همان روزهای ابتدایی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند تا در روزهای پایانی با مشکلی مواجه نشوند.

وی یادآور شد: طبق زمانبندی اعلام شده مرحله شهرستان این دوره از مسابقات در مردادماه در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود و برگزیدگان این مرحله به مرحله استانی که در اواخر مرداد یا اوایل شهریورماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند و در نهایت برترین‌های این مرحله به مسابقات نیمه نهایی و نهایی راه خواهند یافت. 

انتهای پیام
captcha