کارگاه بازآموزی و ارتقای مهارت حافظان در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4060908
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

کارگاه بازآموزی و ارتقای مهارت حافظان در یزد برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری اولین جلسه کارگاه بازآموزی و ارتقای مهارت حافظان ویژه بانوان در این استان خبر داد.

محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری اولین جلسه کارگاه بازآموزی و ارتقای مهارت حافظان ویژه بانوان و با حضور اساتید ممتاز حوزه حفظ و قرائت خبر داد و اظهار کرد: این نشست در راستای برگزاری چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حمیده تجملیان و شهین ملکوتیان از داوران کشوری و پیشکسوت استان تدریس این دوره را برعهده دارند گفت:این کارگاه آموزشی ساعت 17، 24 خردادماه جاری در سالن اجتماعات امامزاده جعفر(ع) برگزار می‌شود.

میرجلیلی، افتتاحیه کارگاه با حضور مسئولان اداره اوقاف و مجمع قاریان و حافظان، داوری اجرای تعدادی از حافظان و تشریح نکات مربوط به آن، طرح پرسش‌های مفهومی، موضوعی و نیز متشابهات ویژه حضار، ارائه فایل تمرینی ویژه صوت و لحن برای حضار جهت همخوانی جلسات بعد، تحت نظر فائزه سادات قریشی‌نسب را از برنامه‌های این کارگاه آموزشی برشمرد.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی ویژه آقایان نیز در حال برنامه ریزی است و ان‌شاءالله به زودی اعلام خواهد شد، یادآور شد: این کارگاه به همت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد، اداره قرآن و عترت اوقاف و امور خیریه استان یزد و مجمع قاریان و حافظان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha