دومین جشنواره «میراث مکتوب رضوی» در یزد به‌کار خود پایان داد
کد خبر: 4060331
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

دومین جشنواره «میراث مکتوب رضوی» در یزد به‌کار خود پایان داد

دومین دوره جشنواره «میراث مکتوب رضوی» و چهارمین دوره «کتاب سال استان یزد» جایزه ویژه شهید صدوقی، با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار و با تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

دومین دوره جشنواره میراث مکتوب رضوی به کار خود پایان دادبه گزارش ایکنا از یزد، اختتامیه دومین دوره جشنواره «میراث مکتوب رضوی» و چهارمین دوره «کتاب سال استان یزد» جایزه ویژه شهید صدوقی، شب گذشته، 7 خردادماه با حضور جمعی از مسئولان استان به کار خود پایان داد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این مراسم اظهار کرد: رحمت الهی به صورت ویژه شامل حال کسانی است که در راه تعلیم و تربیت جامعه تلاش می‌کنند و این افراد رستگار خواهند بود و خدا آنها را مورد رحمت قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: کسانی که سیره اهل بیت را گسترش می‌دهند، نیز مورد رحمت الهی هستند بویژه نویسندگان و ناشرانی که در حوزه نشر معارف آل الله و امام مهربانی، حضرت امام رضا(ع) گام بر می دارند.

حجت‌الاسلام سراج‌الدین وحیدی، دبیر چهارمین دوره کتاب سال استان یزد جایزه ویژه شهید صدوقی نیز در این مراسم گفت: خانه فرهنگ صدوقی با عنوان تنها متولی برگزاری کتاب سال یزد و به تبعیت از مقام معظم رهبری برای تولید علم در جامعه و بویژه در استان یزد و همچنین گسترش فرهنگ کتابخوانی نسبت به برگزاری این چهار دوره اقدام کرده است.

وحیدی هدف از برگزاری کتاب سال یزد را شناسایی و معرفی نویسندگان و محققان یزدی برشمرد وگفت: در چهارمین دوره و در گروه‌های 12 گانه، 29 اثر به خانه کتاب ایران جهت داوری ارسال شد و جای خوشحالی است که 10 کتاب برگزیده شد و این نشان از توانمندی خوب نویسندگان یزدی است .

یادآور می‌شود در پایان این مراسم از 4 اثر برتر و 6 اثر شایسته تقدیر چهارمین دوره کتاب سال یزد یادمان شهید صدوقی تجلیل شد، همچنین برگزیدگان دومین دوره میراث مکتوب رضوی تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha