کاروان قرآنی «شهید دانش» در یزد به راه می‌اُفتد
کد خبر: 4143400
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

کاروان قرآنی «شهید دانش» در یزد به راه می‌اُفتد

مسئول اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از راه‌اندازی کاروان قرآنی «شهید حاج حسن دانش» به مناسبت دهه کرامت در این استان خبر داد.

محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از راه‌اندازی کاروان قرآنی «شهید حاج حسن دانش» به مناسبت دهه کرامت در این استان خبر داد و گفت: این کاروان متشکل از پیشکسوتان و نخبگان قرآنی استان قرار است به صورت ماهیانه در یکی از شهرستان‌ها حضور پیدا کند و به اجرای برنامه بپردازد.

وی ادامه داد: در همین راستا به مناسبت روز ملی بزرگداشت امامزادگان و با توجه به اینکه در دهه کرامت قرار داریم، اولین برنامه در امامزاده عبدالله شهرستان بافق که گفته می‌شود از فرزندان امام موسی کاظم(ع) و برادر امام‌رضا(ع) هستند، اجرایی خواهد شد. لذا محفل انس با قرآن کریم امشب، چهارم خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل آستان مقدس این امامزاده برگزار می‌شود. 

میرجلیلی بازدید از اماکن گردشگری و برگزاری برنامه‌های آموزشی ویژه جامعه قرآنی هر شهرستان را از دیگر برنامه‌های این کاروان بیان کرد و افزود: این برنامه با همکاری مؤسسه قاریان و حافظان استان و سایر نهادهای شهرستانی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha