روستای چاهوک زردین، منور به قدوم خدام‌الرضا(ع) شد
کد خبر: 4143638
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

روستای چاهوک زردین، منور به قدوم خدام‌الرضا(ع) شد

خادمان حرم ثامن‌الائمه(ع) به همراه پرچم سبز رضوی به جمع مردم روستای چاهوک رفتند و مورد استقبال باشکوه مردم این دیار قرار گرفتند.

روستای چاهوک زردین، منور به قدوم خدام‌الرضا(ع) شدبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با ششمین روز از برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید»، گروهی از خادمان رضوی راهی روستای چاهوک دهستان زردین یکی از توابع شهرستان تفت شدند و مورد استقبال پرشور مردم این روستا قرار گرفتند. مردم با سلام و صلوات و بوسه بر پرچم سبز رضوی عشق و اردات خود را به آستان هشتمین نور ولایت اظهار ‌کردند.

خادمان رضوی پس از دیدار مردمی در این روستای شهیدپرور، میهمان منزل یکی از شهدای این روستا به نام «شهید علی اکبر فتوحی» شدند و ضمن گرامی‌داشت یاد و راه شهید فتوحی و تمام شهدای اسلام، با پدر شهید گفت‌گو کردند. طنین‌ صلوات خاصه و اهدای تبرکی حرم، از دیگر بخش‌های این محفل معنوی بود.    

در ادامه جمعی از خادمان آستان مقدس شمس‌الشموس، با هدف ارج نهادن به شعار امسال که به نام «افزایش تولید و مهارم تورم» نامگذاری شده، به منظور تکریم کارآفرینان، در یک واحد تولیدی حضور یافته و این کارگاه را معطر به شمیم رضوی کردند. خدام آستان قدس رضوی در این بازدید، ضمن عرض خداقوت و  اهدای بسته تبرکی از تلاش‌های این کارآفرین موفق تقدیر کردند.

انتهای پیام
captcha