نشان آستان قدس بر سینه جهادگر عرصه جمعیت در یزد
کد خبر: 4143571
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

نشان آستان قدس بر سینه جهادگر عرصه جمعیت در یزد

گروهی از اعضای کاروان زیر سایه خورشید با حضور در منزل شهید «دهستانی» از فرزند این شهید به عنوان جهادگر عرصه جمعیت تقدیر و نشان آستان قدس را به وی اهدا کردند.

نشان آستان قدس بر سینه جهادگر عرصه جمعیتبه گزارش ایکنا از یزد، گروهی از اعضای کاروان زیر سایه خورشید با حضور در منزل شهید «محمدحسین دهستانی» در جشنی که به مناسبت دهه کرامت برگزار شده بود، شرکت کردند.

در این جشن خانگی که پنجشنبه‌، چهارم خردادماه و با حضور خادمان بارگاه انیس‌النفوس برگزار شد، یکی از خادمان رضوی با مدیحه‌سرایی دل‌ها را راهی مشهدالرضا و منزل شهید را از عطر آستان قدس آکنده کرد.

خادمان امام رضا(ع) از فرزند شهید دهستانی که در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب در خصوص رشد جمعیت، دارای هفت فرزند است، به عنوان جهادگر عرصه جمعیت تقدیر و نشان آستان قدس را به وی اهدا کردند.

یادآور می‌شود، جشنواره زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی به مناسبت دهه کرامت در یزد آغاز شده و در طول این دهه برنامه‌های متعددی در سطح استان اجرایی خواهد شد و با جشن بزرگ زیر سایه خورشید که در روز پنجشنبه، 11 خردادماه برگزار می‌شود، به کار خود پایان می‌دهد. 

انتهای پیام
captcha