اعطای نشان آستان قدس رضوی به نخبه روشندل قرآنی یزدی
کد خبر: 4143702
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

اعطای نشان آستان قدس رضوی به نخبه روشندل قرآنی یزدی

خادمان بارگاه ملکوتی ثامن‌الائمه(ع) با حضور در منزل روشندل و نخبه قرآنی استان یزد به ساحت قدسی قرآن کریم ادای احترام کرده و با اعطای نشان آستان قدس رضوی به این نخبه قرآنی، همت و تلاش وی را ستودند.

دیدار خادمان رضوی با نخبه روشندل قرآنی یزدیبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با ششمین روز از برگزاری جشنواره زیرسایه خورشید در استان یزد، گروهی از اعضای کاروان زیرسایه خورشید برای ساعتی مهمان نخبه قرآنی روشن‌دل از دیار دارالعباده یزد شدند و به خاطرات وی از عنایاتی که از قرآن و اهل‌بیت(ع) به وی شده، گوش سپردند.

خادمان حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در این دیدار با اعطای نشان آستان قدس رضوی به این نخبه قرآنی روشن‌دل، همت و تلاش وی را ستودند.

مسعود حسن‌آبادی، فرزند آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس و دکترای حقوق و حافظ کل قرآن کریم است که موفقیت خود را مدیون عنایات حضرت حق و ائمه اطهار(ع) می‌داند و معتقد است: محرومیت هیچ وقت او را از حرکت در مسیر موفقیت باز نداشته است، بنابراین همگان را به داشتن توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه معصومان(ع) توصیه کرد.

در پایان این دیدار صمیمی، با ذکر توسل به آستان علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) و تبرک جستن اهل خانه از پرچم سبز رضوی حال و هوای مجلس نورانی و معطر شد.

یادآور می‌شود، جشنواره زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی به مناسبت دهه کرامت در یزد آغاز شده و در طول این دهه برنامه‌های متعددی در سطح استان اجرایی خواهد شد و با جشن بزرگ زیر سایه خورشید که در روز پنجشنبه، 11 خردادماه برگزار می‌شود، به کار خود پایان می‌دهد. 

 
انتهای پیام
captcha