فراخوان پیشنهاد نام جشنواره «هنر قرآنی» ویژه نوجوانان یزدی
کد خبر: 3921356
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

فراخوان پیشنهاد نام جشنواره «هنر قرآنی» ویژه نوجوانان یزدی

رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از انتشار فراخوان پیشنهاد نام جشنواره بزرگ «هنر قرآنی» ویژه نوجوانان شهر جهانی یزد خبر داد.

فراخوان نام جشنواره «هنر قرآنی» ویژه نوجوانان یزدی منتشر شدسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اعلام فراخوان پیشنهاد نام جشنواره بزرگ قرآنی ویژه دانش‌آموزان شهر جهانی یزد درسال تحصیلی ۴۰۰_۹۹ خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در رشته‌های متنوع قرائت، قصه‌گویی، سرود، حافظ‌خوانی، کتابت آیات قرآن و ... برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای انتخاب یک نام مناسب برای این جشنواره بزرگ از اقشار مختلف یاری می‌طلبیم افزود: دانش‌آموزان و خانواده‌ها باید نام پیشنهادی خود را با در نظر داشتن محورهای «رشته‌های قرآنی»، «رشته‌های هنری» و «نوجوانان شهر جهانی» انتخاب و به شماره تلفن ۰۹۱۳۰۷۱۴۱۷۴ ارسال کنند.

غفاریان مهلت ارسال آثار را اول مهرماه سال جاری دانست و گفت: این جشنواره به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha