رئیس‌جمهور وارد یزد شد
کد خبر: 4021430
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶

رئیس‌جمهور وارد یزد شد

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور در دوازدهمین سفر استانی هیئت دولت، امروز، 26 آذرماه به استان یزد وارد شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوربه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور در دوازدهمین سفر استانی هیئت دولت، امروز، 26 آذرماه به استان یزد وارد شد و مورد استقبال استاندار یزد، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران، علما و روحانیون یزد قرار گرفت.

به گفته مهران فاطمی، استاندار یزد؛ در طول این سفر برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که بخشی به بازدیدهای سرزده انجام خواهد شد که نهاد و تیم اجرایی سفر بر اساس بررسی‌هایی که صورت گرفته، آن را انجام خواهند داد و حضور پیدا می‌کنند و مسائل را به طور خاص مورد بررسی قرار می‌دهند که می‌تواند در بخش‌های صنعتی، فرهنگی، شهرستان محروم و یا حاشیه شهر رقم خورد.

فاطمی افزود: بخش دوم سفر دیدار با اقشار مختلف جامعه است که با توجه به محدودیت‌های کرونایی از برخی اقشار دعوت شده و نمایندگان اقشار به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: بخش سوم سفر شورای اداری است که نمایندگان مجلس، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مسائل استان را مطرح کرده و در ادامه وزرا که در طول روز به شهرستان‌های استان سفر کرده، موارد لازم را بیان و در نهایت رئیس جمهور مصوبات را بیان می‌کنند و متعاقب نشست شورای اداری نشست مطبوعاتی برگزار خواهد شد و دستاوردها توسط رئیس جمهوری به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha