ظرفیت‌های یزد باید احیا شود
کد خبر: 4021432
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
رئیس‌جمهور:

ظرفیت‌های یزد باید احیا شود

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه استان دارالعباده یزد از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است گفت: این ظرفیت‌ها باید احیا شود که ما تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم بست.

رئیس جمهور در فرودگاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، 26 آذرماه در بدو ورود به استان یزد اظهار کرد: استان یزد استانی بسیار پرظرفیت است که علاوه بر ظرفیت‌های مادی، نیروی انسانی پرکار، پرتلاش، با ایمان و انقلابی دارد.

وی ادامه داد: این سرزمین مردمانی سختکوش دارد که قناعت جزو ویژگی‌های مردم این استان است و به راستی که استان یزد با صفت دارالعباده نامیده شده و مردمانی متدین و مؤمن به خداوند متعال دارد. 

رئیسی افزود: ظرفیت کشاورزی، صنعتی و معادن بسیار خوبی در استان یزد داریم و از همه مهمتر نیروی انسانی متراکم جوان آماده کار داریم که زمینه کار آنچنان که باید باشد نیست و باید این ظرفیت‌ها احیا شود. 

رئیس جمهور با اشاره به اینکه اقدامات خوبی انجام شده و آنچه انجام شده، نسبت به آنچه باید انجام شود، تفاوت دارد گفت: این تفاوت باید کم شود تا به وضعیت مطلوب نزدیک شویم. 

وی ادامه داد: در این سفر باید خدمت مردم استان یزد در جای جای استان باشیم اما شرایط کرونایی اجازه نمی‌دهد این دیدارها و تجمعات انجام شود و لذا با مدیران، نمایندگان اقشار و ... دیدار خواهیم داشت و از دیدگاه، نظرات، کمبودهایی که وجود دارد و پیشنهادات آنها استفاده خواهیم کرد و راهکارهایی برای رفع مشکلات بررسی و در همین سفر به برخی اشاره و برخی در تهران پیگیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha