نصب تابلوهای جدید مزین به نام و تصاویر شهدا در یزد
کد خبر: 4072843
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

نصب تابلوهای جدید مزین به نام و تصاویر شهدا در یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در کمیسیون فرهنگی اولویت نام‌گذاری معابر به‌ویژه معابر جدید موضوع شهدا و ایثارگران قرار داده شده است و کوچه‌هایی که به تازگی به نام شهدا نام‌گذاری می‌شود با تصویر شهید مزین می‌شود.

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، امروز، 1 مردادماه در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در محل استانداری یزد اظهار کرد: در کمیسیون فرهنگی اولویت نامگذاری معابر بویژه معابر جدید موضوع شهدا و ایثارگران قرار داده شده است.

وی ادامه داد: همچنین کوچه‌هایی که جدیداً به نام شهدا نامگذاری می‌شود، با تصویر شهید مزین خواهد شد به نحوی که نام و تصویر شهید در تابلو درج می‌شود.

حجت‌الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نیز در این نشست آمادگی این سازمان برای برگزاری برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت را اعلام کرد.

حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این نشست گفت: بیش از 400 یادواره شهدا در محلات مختلف در دستور کار است و همچنین در زمینه برگزاری کنگره 1000 شهید دانش آموز نیز اقدامات خوبی انجام شده و این اقدام در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اجرای طرح «شهدا آبروی محله و افتخار کوچه‌ها است» گفت: این طرح با همکاری صدا و سیمای مرکز یزد در حال انجام است و تاکنون یاد و خاطره 100 شهید گرامی داشته شد و این اقدام نیز تداوم دارد.

وی با اشاره به اعزام پزشکان متخصص و فوق تخصص با نام شهدا به مناطق محروم در حال انجام است گفت: اکنون 36 تیم مشغول فعالیت هستند.

زارع‌کمالی از اختصاص استخر رایگان در دو روز هفته به رزمندگان خبر داد و بیان کرد: اکنون گروه‌های سرود در استان فعالیت دارند به نحوی که 200 گروه سرود زنده در سطح استان داریم که به اجرای برنامه می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha