استاندار یزد با مدرس و داور قرآنی استان دیدار کرد
کد خبر: 4122800
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

استاندار یزد با مدرس و داور قرآنی استان دیدار کرد

استاندار یزد همزمان با شب عید مبعث پیامبر اکرم(ص) با حسن مختاری، قاری، مدرس و داور بین‌المللی و مؤلف کتاب‌های تخصصی حوزه قرآن کریم دیدار کرد.

دیدار استاندار یزد با حسن مختاری مدرس و داور قرآنی استانبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد که مهدی تقوایی مشاور عالی و پیشکسوت قرآن کریم و زهیر حاجی‌حسینی مشاور جوان، وی را همراهی می‌کردند، همزمان با شب عید مبعث پیامبر گرامی اسلام با حسن مختاری، فعال قرآنی استان یزد دیدار کرد.

وی در این دیدار از زحمات و تلاش‌های حسن مختاری، قاری، مدرس و داور بین المللی قرآن کریم و مؤلف چند جلد کتاب آموزش فنون قرائت و تجوید تقدیر و قدردانی کرد.

یادآور می‌شود حسن مختاری افتخاراتی از جمله کسب مدرک درجه یک از طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم در بخش مدرسان، گرایش تنغیم، اجازه قرائت حفض از عاصم، داوری مسابقات ملی و بین‌المللی و همچنین تألیف کتاب نغمه‌های آسمانی با محوریت نغمه شناسی در تلاوت قرآن کریم، کتاب‌های ترتیل یک و ترتیل دو در قالب آموزش تجوید و کتاب تجوید در سایه إقراء در قالب آموزش کاربردی و متفاوت تجوید همراه با ۲۲۱ فایل صوتی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام
captcha