برگزاری جشنواره «ترنم وحی» در دارالقرآن امام ‌رضا(ع) تهران
کد خبر: 1268758
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱

برگزاری جشنواره «ترنم وحی» در دارالقرآن امام ‌رضا(ع) تهران

جشنواره «ترنم وحی» در ايام ماه رمضان ويژه خردسالان و بزرگسالان در دارالقرآن امام رضا(ع) تهران برگزار می‌شود.


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جشنواره «ترنم وحی» در ايام ماه رمضان ويژه خردسالان و بزرگسالان در دارالقرآن امام رضا(ع) تهران برگزار می‌شود.


مؤمنه عربی، مدير دارالقرآن امام رضا(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، در رابطه با برگزاری اين جشنواره قرآنی گفت: جشنواره «ترنم وحی» در ايام ماه رمضان ويژه خردسالان و بزرگسالان در دارالقرآن امام رضا(ع) تهران برگزار می‌شود و در اين مراسم با دعوت از سخنرانان برتر به بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی پرداخته می‌شود.


وی اظهار كرد: همچنين هر روز مسابقه مفاهيم، مسابقه حفظ سوره تبارك، حفظ خطبه 110 نهج‌البلاغه و حفظ حكمت‌ها و حديث‌های روزانه در قالب اين جشنواره قرآنی در دارالقرآن امام رضا(ع) تهران برگزار می‌شود.


عربی عنوان كرد: در اين مراسم هر روز با دعوت از يك سخنران موضوعات دينی و قرآنی مورد بررسی قرار می‌گيرد و تاكنون دور روز از اين جلسات به موضوعات خانوادگی و پرسش و پاسخ دينی و احكام اختصاص داشته است.


مدير دارالقرآن امام رضا(ع) تهران خاطرنشان كرد: سخنرانی روز يكشنبه 13 مردادماه نيز با موضوع «عرفان‌های نوظهور» با حضور گسترده علاقه‌مندان در اين مركز قرآنی برگزار شد.

captcha