محافل انس با قرآن در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 1317991
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
به‌همت مؤسسه حضرت رقیه(س)؛

محافل انس با قرآن در شهرکرد برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به‌همت مؤسسه حضرت رقیه(س) نافچ از توابع شهرکرد، محافل انس با قرآن از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر در این شهرستان برگزار می‌شود.


سمیره رئیسی، مدیرمسئول مؤسسه حضرت رقیه(س) شهرکرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با برگزاری این مراسم معنوی، گفت: محافل انس با قرآن از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر همه روزه از ساعت 8 تا 9 صبح با حضور گسترده قرآن‌آموزان در این شهرستان برگزار می‌شود.



وی اظهار کرد: همچنین در دهه اول محرم، هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء، محافل انس با قرآن در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شد و شرکت‌کنندگان در این مراسم هر شب سه دور قرآن را به صورت گروهی ختم می‌کردند.



رئیسی عنوان کرد: مراسم «شیرخوارگان علی‌اصغر(ع)» نیز در دهه اول محرم با همکاری هیئات مذهبی شهرکرد در این مؤسسه قرآنی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این مراسم با ترجمه و تفسیر بخشی از آیات قرآن آشنا می‌شوند.



مدیرمسئول مؤسسه حضرت رقیه(س) شهرکرد خاطرنشان کرد: از جمله کلاس‌های آموزشی در این مؤسسه قرآنی می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی، حفظ موضوعی، حفظ ترتیبی، تجوید و تفسیر قرآن اشاره کرد.

captcha