سلسله نشست‌های دینی در خانه قرآن الزهرا(س) ابرکوه برگزار می‌شود
کد خبر: 1319067
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸

سلسله نشست‌های دینی در خانه قرآن الزهرا(س) ابرکوه برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همزمان با دهه سوم ماه محرم، خانه ‌قرآن الزهرا(س) شهرستان ابرکوه استان یزد اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های دینی با موضوع «نهضت امام حسین(ع)» کرده است.


حسن الهیاری، مدیرمسئول خانه قرآن الزهرا(س) ابرکوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: خانه قرآن الزهرا(س) با مجوز رسمی از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در طول سال فعالیت‌های بی‌شماری در حوزه قرآن و عترت(ع) انجام می‌دهد؛ در این راستا سلسله نشست‌هایی در ایام محرم برگزار خواهد کرد.



وی افزود: سلسله نشست‌های دینی با موضوع «نهضت امام حسین(ع)» در دهه سوم محرم توسط خانه قرآن الزهرا(س) ابرکوه برگزار می‌شود که برای سخنرانی این دور از جلسات از روحانیون شهرستان استفاده خواهد شد.



الهیاری پیش‌بینی می‌کند نزدیک به 50 نفر به‌صورت روزانه در این دور از نشست‌ها حضور یابند؛ ناگفته نماند نشست‌های دینی خانه قرآن الزهرا(س) ابرکوه برای آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.



مدیرمسئول خانه قرآن الزهرا(س) ابرکوه در ادامه یادآور شد: همچنین در پایان هر یک از این نشست‌ها، مرثیه‌سرایی در مدح امام حسین(ع) و یاران ایشان صورت می‌گیرد؛ این دور از نشست‌ها هر روز در نوبت صبح برگزار می‌شود.

captcha