اجرای برنامه‌ «در سرزمین احزان» در بندر امام(ره)
کد خبر: 1320131
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹

اجرای برنامه‌ «در سرزمین احزان» در بندر امام(ره)

گروه اجتماعی: ویژه‌برنامه‌ در سرزمین احزان برای کودکان و نوجوانان شهرستان بندر امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان خوزستان، همزمان با ایام ماه محرم کودکان و نوجوانان بندر امام خمینی(ره) با حضور در ویژه‌برنامه‌ در سرزمین احزان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر با اهداف قیام عاشورا آشنا می‌شوند.



لیلا سپهری، مسئول کانون مرکز بندر امام خمینی(ره) گفت: به‌همت مربیان فرهنگی، هنری و ادبی این مرکز ویژه‌برنامه «در سرزمین احزان» در این مرکز در حال برگزاری است.   



وی با بیان اینکه در این برنامه بچه‌ها با برگزاری مراسم نوحه‌خوانی و سینه‌زنی به استقبال ماه محرم رفته‌اند، افزود: مربیان کانون در قالب اجرای برنامه قصه‌گویی داستان مظلومیت امام حسین(ع) و یارانشان را برای بچه‌ها بازگو می‌کنند.



سپهری اضافه کرد: شعرخوانی، معرفی کتاب و ایستگاه‌های ادبی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی این مرکز برای بچه‌ها در ویژه‌برنامه‌ با عاشوراییان اجرا می‌شود.



مسئول کانون بندر امام(ره) یادآور شد: این ویژه‌برنامه از 11 آبان کار خود را آغاز کرده و تا 12 آذر ادامه خواهد داشت و همه روزه از ساعت 9 تا 13 آماده استقبال از کودکان و نوجوانان و اولیای تربیتی است.



یادآور می‌شود، همزمان با ماه محرم مراکز کانون در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام(ره)، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتگل برای کودکان و نوجوانان ویژه‌برنامه‌های خاص این ایام را اجرا می‌کنند.

captcha