102 نفر موفق به کسب گواهینامه دوره تربیت معلم قرآن در ابرکوه شدند
کد خبر: 1321207
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸

102 نفر موفق به کسب گواهینامه دوره تربیت معلم قرآن در ابرکوه شدند

گروه خبرنگاران افتخاری/ عباسعلی سرداری: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز چهارمین دوره تربیت معلم قرآن کودکان خردسال در بزرگترین مجتمع قرآنی کشور، نتایج آزمون حضوری این دوره توسط اساتید مربوطه اعلام شد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این دوره با حضور ۱۱۴ نفر از بانوان واجد الشرایط از مؤسسات قرآنی و مهدهای کودک سطح شهرستان و همچنین سایر داوطلبان و علاقه‌مندان برگزار شد که پس از شرکت در ۴۸ ساعت دوره حضوری توسط استاد احمدرضا محسنی و شرکت در آزمون پایانی دوره، ۱۰۲ نفر موفق به کسب گواهینامه دوره تربیت معلم قرآن کودکان خردسال شدند.



نمره قبولی در این آزمون حداقل ۷۰ از ۱۰۰ است و افرادی که در این آزمون غائب بوده و یا موفق به کسب نمره قبولی نشدند، در صورت تمایل به دریافت گواهینامه سراسری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  می‌توانند با رعایت شرایط لازم منتشر شده در سایت این بنیاد، در آزمون مجدد این دوره با همان منابع تدریس استاد محسنی شرکت کنند.



یادآور می‌شود، تاریخ برگزاری آزمون مجدد دوره روز شنبه، 9 دی‌ماه ساعت ۱۶/۳۰ است و داوطلبان جهت حضور در این آزمون حداکثر تا تاریخ ششم دی‌ماه از طریق مدیر آموزش فرصت ثبت نام خواهند داشت.



به برگزیدگان این دوره که در مجموع آزمون‌های ورودی، حضوری، غیرحضوری، کارورزی و پروژه موفق به کسب حداقل نمره ۱۵ از ۲۰ شده‌اند، گواهینامه دوره تربیت معلم قرآن کودکان خردسال توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا خواهد شد.

captcha