سی‌وششمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 1324059
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
فردا؛

سی‌وششمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن مازندران برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری سی‌وششمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، با اشاره به برگزاری سی‌وششمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم مازندران، گفت: این مسابقه با حضور 30 شرکت کننده از 15 شهرستان در آستانه میر عبدالعظیم ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات گروه سنی برای شرکت‌کنندگان تعیین نشده است، افزود: نفرات برتر هر شهرستان در این دوره از مسابقات استانی شرکت می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه این دوره از مسابقات پنج‌شنبه، هفتم آذر ماه 92 برگزار می‌شود، افزود: مسابقات مفاهیم قرآن کریم مازندران از ابتدای قرآن تا پایان سوره آل‌عمران از تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود.
وی افزود: در این دوره از مسابقات 17 مرد و 13 زن در تمامی سنین به با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه راه یافتگان به مرحله نهایی مسابقات مفاهیم قرآن کریم سال گذشته کشور از حضور در این دوره از مسابقات استانی معاف هستند، خاطرنشان کرد: مسابقات کشوری مفاهیم قرآن کریم در دو بخش مقدماتی و نهایی در 14 و 15 دی امسال برگزار می‌شود.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حیدری
|
-
|
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۹
0
0
سلام،چرا نتیجه مسابقات مفاهیم تخصصی شهرستان بابل اعلام نشده است وکسی دراوقاف جوابگو نیست؟
captcha