مسابقه مفاهیم قرآن فردا در سراسر کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 1324504
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸

مسابقه مفاهیم قرآن فردا در سراسر کشور برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقه مفاهیم قرآن کریم پنجشنبه، هفتم آذرماه با حضور پنج هزار نفر در سراسر کشور برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله استانی مسابقات تخصصی مفاهیم قرآن کریم همانند سایر رشته‌های حاضر در مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در سه مرحله شهرستا‌نی، استانی و کشوری پیش‌بینی شده که مرحله شهرستانی این مسابقات پیش از این برگزار شده و مرحله استانی نیز پنجشنبه، هفتم آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.



براساس این گزارش، در مرحله استانی مسابقات تخصصی مفاهیم قرآن کریم که پنجشنبه، هفتم آذرماه با حضور پنج هزار متسابق برگزار خواهد شد، نفرات اول تا پنجم در دو بخش آقایان و بانوان از هر استان انتخاب شده و به مرحله کتبی مسابقات کشوری مفاهیم راه پیدا می‌کنند.



بنابر این گزارش، آزمون کتبی مرحله کشوری مسابقات مفاهیم که با حضور برگزیدگان استانی برگزار می‌شود نیز 14 و 15 دی‌ماه به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و برگزیدگان این آزمون به مرحله نهایی که به صورت شفاهی و در ایام برگزاری مسابقات سراسر قرآن کریم خواهد بود، راه پیدا می‌کنند.



گزارش ایکنا حاکی است، کتاب تفسیر نمونه برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده و همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون کتبی مرحله کشوری، باید به مطالعه تفسیر قرآن کریم از ابتدا تا سوره مبارکه «نساء» پرداخته و به 100 پرسش تستی و 10 پرسش تشریحی در آزمون کتبی مرحله کشوری پاسخ دهند.

captcha