برگزاری پنجمین دوره آموزش «اخلاق در قرآن» در ابرکوه
کد خبر: 1335773
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
مدیر عامل بنیاد قرآن و عترت ابرکوه خبر داد:

برگزاری پنجمین دوره آموزش «اخلاق در قرآن» در ابرکوه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مجتبی عزیزی از برگزاری پنجمین دوره آموزش عمومی «اخلاق در قرآن» ویژه زوج‌های جوان در شهرستان ابرکوه خبر داد.


مجتبی عزیزی، مدیرعامل بنیاد قرآن و عترت ابرکوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر عنوان کرد: پنجمین دوره آموزش عمومی «اخلاق در قرآن» ویژه زوج‌های جوان در بزرگترین مجتمع قرآنی کشور برگزار می‌شود؛ تا به حال 4 دوره متوالی از این مباحث تخصصی برگزار شده است.



وی اضافه کرد: آموزش فنون و عبارات اخلاق در قرآن کریم به‌مدت 1 ساعت در قالب 40 ساعت صورت می‌گیرد؛ همچنین بخشی از این جلسات به طرح پرسش و پاسخ اختصاص می‌یابد.



رئیس بزرگترین مجتمع قرآنی کشور گفت: پنجمین دوره آموزش عمومی «اخلاق در قرآن» با هدف توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و تلاش برای تشکیل جامعه‌ای مسلمان و با نشاط برگزار می‌شود؛ ناگفته نماند نخستین جلسه از این دوره، روز گذشته، 16 آذرماه برگزار شده است.



عزیزی ضمن اشاره به اینکه پنجمین دوره آموزش عمومی اخلاق در قرآن ویژه زوج‌های جوان برگزار می‌شود، افزود: کلاس‌های این دوره در روزهای شنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۰ با حضور ابوالفتح عزیزی، عضو هیئت مدیره بنیاد قرآن و عترت ابرکوه برگزار می‌شود.



وی یادآور شد: خانواده‌هایی که علاقه‌مند به شرکت در این دوره هستند، می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ ۶۸۲۱۱۱۳ با کد 0352 تماس حاصل کنند.

captcha