نتایج آزمون دوره تربیت معلم قرآن در بنیاد قرآن ابرکوه اعلام شد
کد خبر: 1337358
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹

نتایج آزمون دوره تربیت معلم قرآن در بنیاد قرآن ابرکوه اعلام شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: پس از برگزاری پنجمین دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن در بزرگترین مجتمع قرآنی کشور، نتایج نهایی این دوره توسط اساتید مربوطه 19 آذرماه اعلام شد.

به‌گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن با حضور ۵۴ نفر از بانوان واجد شرایط در  بزرگترین مجتمع قرآنی کشور برگزار شد.
در این کلاس‌ها فراگیران با صرف با حضور حجت‌الاسلام عزیزی، دوره نحو با حضور حاتمی‌زاده، دوره تجوید با حضور ابوالفتح عزیزی و دوره ترجمه و مفاهیم با حضور دلاوری از تهران آشنا شدند.
نمره قبولی هر یک از آزمون‌ها ۱۴ از ۲۰ و نمره میانگین ۱۵ از ۲۰ قابل قبول است و به برگزیدگان این دوره که موفق به کسب نمره ۱۵ از ۲۰ شده‌اند، گواهینامه تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطاء خواهد شد.
نمره قبولی در هر یک از آزمون‌ها، حداقل ۷۰ از ۱۰۰ است  و افرادی که به استثناء دوره استاد دلاوری از تهران، در یک یا چند آزمون غایب بوده و یا موفق به کسب نمره قبولی ۷۰ نشد‌ه‌اند در صورت تمایل به دریافت گواهینامه سراسری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند پس از واریز مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰ ریال به حساب ۰۲۱۰۱۰۱۹۱۹۰۰۹ بانک ملی شعبه امام خمینی(ره) ابرکوه جهت شرکت در آزمون یا آزمون‌های مجدد اقدام و در آزمون مجدد این دوره با همان منابع تدریس قبلی و یا منابع غیر حضوری شرکت کنند.
آزمون مجدد دوره غیرحضوری کتاب‌های «پرسمان علوم قرآنی»، سیدمحمدحسین جواهری، «روش تدریس قرآن»، محمدرضا محمدی پرچوی، «تعلیم و تربیت در اسلام»، شهید مطهری و « چگونه فنون کلاسداری را بیاموزیم»، محبوبه اسکندری شنبه، 21 دی‌ماه ساعت 16:30 در محل سالن اجتماعات این مرکز برگزار می‌شود و داوطلبان جهت حضور در این آزمون حداکثر تا 18 دی‌ماه از طریق مدیر آموزش بنیاد فرصت ثبت نام دارند.

captcha