حماسه 9 دی دفاع تاریخی از حریم ولایت و بصیرت بود
کد خبر: 1348798
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷
امام جمعه بیله‌سوار:

حماسه 9 دی دفاع تاریخی از حریم ولایت و بصیرت بود

گروه سیاسی: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: حماسه تاریخی و ماندگار 9 دی دفاع از حریم با اصالت ولایت و بصیرتی بود که ملت ایران همیشه به آن مجهز هستند.


حجت‌الاسلام کریم قیاسی، امام جمعه بیله‌سوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اظهار کرد: در این روز ملت ایران بعد از ماه‌های فتنه‌گری عوامل داخلی و خارجی در صحنه دفاع و پشتیبانی از امامت و ولایت و ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی در صحنه حاضر شده و با جدیت تمام از حریم اسلام و انقلاب دفاع کردند.



وی با بیان اینکه این ملت دارای شاخصه‌هایی همچون دشمن‌شناسی، هوشیاری و صلابت همیشه جاوید است، گفت: 9 دی در حقیقت خروش آگاهانه و با بصیرت ملت در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای مزدور صفت بود که برای همیشه آنها را به انزوا کشیدند.



قیاسی با اشاره به حضور حماسی مردم مرزنشین بیله‌سوار در این یوم الله عظیم و پاسخی دندان‌شکن به فتنه‌گران و ایادی آنها، افزود: مردم مومن بیله‌سوار چون سیلی خروشان در پاسخ دادن به تحرکات فتنه‌گران داخلی و خارجی 9 دی ماه به صحنه آمدند و با عزمی راسخ ضمن حمایت از ولایت فقیه به همه ثابت کردند که این نظام رکن حقیقی و همیشه جاوید چون ولایت و بصیرت مردمی دارد که هیچ وقت خدشه بردار نیست.



وی ادامه داد: ملت ما در روز 9 دی به تمام اجانب و بیعت‌شکنان حریم و اصول انقلاب اعلام کرد که لحظه‌ای از آرمان بالای حضرت امام و رهبر معظم انقلاب پا عقب نمی‌کشند و با تکیه بر حماسه عاشورایی سعی دارند عشق و ارادتشان را به ساحت سیدالشهدا(ع) نشان دهند.



امام جمعه بیله‌سوار همچنین فرا رسیدن ایام رحلت نبی مکرم اسلام، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفت و یادآور شد: باید در این روزهای حزن و اندوه کاروان‌های عزاداری و دستجات سینه‌زنی و زنجیرزنی به راه بیفتند تا با تبعیت از عشق و علاقه به اهل بیت عصمت و طهارت ارزش‌های ناب اسلامی به نمایش گذاشته شود.

captcha