فلش‌کارت «سخنی با اهل ایمان» تهیه شد
کد خبر: 1349689
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

فلش‌کارت «سخنی با اهل ایمان» تهیه شد

گروه فضای مجازی: فرهنگ‌سرای فردوس همزمان با فرارسیدن ایام ارتحال پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع)و امام رضا(ع) فلش کارت «یا ایها الذین آمنوا» را عرضه کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فرهنگ‌سرای فردوس با هدف ترویج فرهنگ دینی در جامعه به ویژه میان نسل جوان و بهره‌گیری از قرآن در زندگی روزمره اقدام به تهیه و توزیع ترجمه و تفسیر آیات «یا ایها الذین آمنوا» در قالب فلش‌کارت کرده است.



این بسته فرهنگی حاوی 32 کارت پیرامون بررسی محتوایی آیات «یا ایها الذین آمنوا» در سوره‌هایی همچون احزاب، بقره، محمد، جمعه، انفال، حدید، منافقون، آل عمران، نساء، نور، توبه، حجرات، مائده، صف و تحریم به همراه ترجمه متنی، تصویری و تفسیر است.



از جمله عناوین این فلش‌کارت‌ها می‌توان به «حرف و عمل»، «ستمکار شدن با انتخاب یهود و نصاری به عنوان دوست»، «غیبت و بدبینی از عوامل بدگمانی و تجسس»، «ضرورت اجرای عدالت اجتماعی»، «گام‌های شیطانی، علت رواج زشتی‌ها»، «فرمان الهی در ذکر کثیر»، «صبر و دعوت به صبر»، «کمک از صبر و نماز» و ... اشاره کرد.



گفتنی است سبک زندگی اسلامی که ازسوی رهبرمعظم انقلاب مورد تاکید قرارگرفته به معنی زندگی قرآنی است که این مهم از جمله موضوعات مورد توجه در تهیه این فلش کارت است.



علاقه‌مندان برای تهیه این فلش‌کارت مذهبی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه‌ مخابرات مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس حاصل کنند.



همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی ـ هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است.

captcha