نشست تخصصی وقف و سلامت در یزد برگزار شد
کد خبر: 1352277
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷

نشست تخصصی وقف و سلامت در یزد برگزار شد

گروه اجتماعی: نشست تخصصی وقف و سلامت به‌مناسبت هفته وقف در محل نمایشگاه هفته وقف در آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، نشست تخصصی وقف و سلامت روز گذشته، 17 دی‌ هم زمان با هفته وقف و با حضور مدیران اوقاف و صاحب‌نظران حوزه بهداشت و درمان در محل نمایشگاه بزرگ هفته وقف در آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین زارع‌زاده، سرپرست اوقاف شهرستان یزد در این نشست اهمیت‌ و جایگاه وقف را مورد تأکید قرار داد و افزود: وقف برای مسائل درمانی و بهداشتی از جمله موضوعات نوینی است که می‌تواند در عصر حاضر راهگشای بخشی از مشکلات باشد.
‌منتظری، رئیس بیمارستان موقوفه خیریه گودرز در این نشست یادی از مرحوم گودرز کرد و یادآور شد که نام مرحوم گودرز با این عملی که انجام دادند پس از 70 سال هنوز زنده است.

وی در ادامه سخنان خود از عملکرد بیمارستان طی یکسال گذشته گزارشی ارائه کرد و در مورد هزینه‌های بیمارستان نیز متذکر شد که بیمارستان غیر‌انتفاعی است و هیچ کمک مالی از سازمان یا نهادی  دریافت نمی‌کند و از افراد خیر و نیکوکار خواست تا با کمک به بیمارستان در رفع مشکل مالی برخی بیماران نیازمند دخیل باشند‌.
در ادامه نشست مدیران درمان و خدمات پشتیبانی نیز گزارشی از عملکرد‌های مدیرتی خود ارائه دادند‌.

captcha