کمیته قرآن دهه فجر در ابرکوه تشکیل جلسه داد
کد خبر: 1359777
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰

کمیته قرآن دهه فجر در ابرکوه تشکیل جلسه داد

خبرنگاران افتخاری/ عباس دشتی ابرقوئی: کمیته قرآن ستاد دهه فجر به منظور برنامه‌ریزی و همفکری در اجرای فعالیت‌های قرآنی از سوی اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه تشکیل جلسه داد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در ابتدای این جلسه بعد از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، غلامرضا زارع، دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر، کمیته قرآن را یکی از مهمترین کمیته‌های ستاد دهه فجر دانست و هدف آن را آشنا کردن مردم به خصوص نسل جوان با مضامین قرآنی بیان کرد.



وی افزود: ارتباط قرآن با انقلاب ارتباط تنگاتنگی است، یکی از دلایل به بار نشستن انقلاب نفوذ کلام امام در قلب ملت که نشئت گرفته از قرآن بود.



مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است، ما وظیفه داریم که مقدمات ظهور حکومت حضرت مهدی (عج) را فراهم کنیم.



وی در ادامه با اشاره به رئوس فعالیت‌های قرآنی اعضای کمیته قرآن در دهه فجر، خواستار معرفی دستاوردهای قرآنی انقلاب به مردم شد.



زارع استفاده از روش‌های نو و جذاب، بهره‌گیری از روش‌های تبلیغی متنوع، توجه به برنامه‌هایی که اثر بخش و ماندگار است، کیفی برگزار کردن برنامه‌ها، تشویق و جذب همکاری مردمی را در انجام فعالیت‌های قرآنی خواستار شد.



در پایان هر کدام از اعضا به ارائه نظرات پرداخته و مقرر شد اعضای کمیته برنامه های قرآنی خود را در اسرع وقت به این کمیته جهت جمع‌بندی ارسال کنند.

captcha