معارفه رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در کمیسیون فرهنگی مجلس
کد خبر: 1360192
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
در این هفته انجام می‌گیرد؛

معارفه رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در کمیسیون فرهنگی مجلس

گروه سیاسی: رئیس جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این هفته میهمان کمیسیون فرهنگی مجلس است تا علاوه بر معارفه، برنامه‌های خود را ارائه کند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته جلسات خود را برگزار خواهند کرد که بر اساس برنامه اعلام‌شده، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن بررسی آخرین اخبار و تحولات با حضور مسئولان، به جمع‌بندی طرح‌ها و لوایح ارجاعی به کمیسیون می‌پردازند.



کارگروه دفاعی این کمیسیون نیز میزبان فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا گزارشی از عملکرد این نیرو ارائه کند.



کارگروه بسیج این کمیسیون نیز ادامه بررسی طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه را در دستور کار خود قرار داده است.



همچنین در کمیسیون فرهنگی ابراهیمی ترکمان رئیس جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به منظور معارفه و ارائه برنامه حضور خواهد داشت.



بحث در مورد مسائل و مشکلات مساجد کشور با حضور مسئولان ذی‌ربط از دیگر برنامه‌های این کمیسیون در هفته جاری است.



بررسی طرح جرم سیاسی، بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و بررسی لایحه رسیدگی به جرائم اطفال و نوجوانان نیز در دستور کار کمیسیون فرهنگی در هفته جاری قرار دارد.



کارگروه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری و علوم انسانی و اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها، آموزش‌های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز این هفته تشکیل جلسه خواهند داد.



وزای علوم و آموزش و پرورش نیز برای پاسخگویی به سؤال برخی نمایندگان راهی این کمیسیون خواهند شد.



کمیسیون اجتماعی نیز به ادامه بررسی طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران می‌پردازد.



اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی نیز بررسی طرح جرم سیاسی و طرح ممنوعیت به‌کارگیری سلاح سرد و تشدید مجازات مبارزه با جرائم خشونت را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

captcha