مدیران دستگاه‌های اجرایی روحیه جهادگرانه داشته باشند
کد خبر: 1361820
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۳

مدیران دستگاه‌های اجرایی روحیه جهادگرانه داشته باشند

گروه اجتماعی: امام جمعه بافت گفت: امروز مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید مانند مدیران ابتدای انقلاب با روحیه‌ای جهادگرانه کار کنند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه بافت روز گذشته، 1 بهمن در نشست مدیران ارشد بسیج و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین این شهرستان گفت: پیامبر گرامی اسلام‌(ص) با همه مدارا می‌کرد و اخلاق نیکوی ایشان باید سرلوحه همه ما قرار گیرد.



وی افزود: دشمن تبلیغات گسترده‌ای در ارتباط با عرفان‌های کاذب دارد، جوانان را از راه مقدس و خداجویانه خارج می‌کند و به سوی شیطان سوق می‌دهد و ما باید مواظب باشیم و تفکر بسیجی باید به ما در این راه کمک کند.



امام جمعه بافت تصریح کرد: در تفکر بسیجی چپ یا راست، اصولگرا و اصلاح‌طلب، فقیر و سرمایه‌دار و ... هیچ تفاوتی با هم ندارند و یک بسیجی واقعی حول رضایت خدا، دین و ولایت فقیه حرکت می‌کند و همه تفکرش خداوند است.



حجت‌الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: بسیجی باید با روحیه جهادی در عین کم‌هزینه‌ای، کارکرد بالایی داشته باشد، جایگاه بسیج و بسیجی بسیار بالا است و باید بدانیم که بسیج خادم نظام است و تا به حال کارهای بسیار زیادی را برای نظام با خلوص انجام داده است.



وی خاطرنشان کرد: امروز مدیران این شهرستان باید مانند مدیران ابتدای انقلاب با روحیه‌ای جهادگرانه کار کنند تا بر مشکلاتی که دشمن بر سر راه ما قرار می‌دهد، فائق آییم.

captcha